Центр моніторингу якості освіти і оцінки превентивної освіти дітей та молоді ЛОІППО
  • Якісна освіта громадян - запорука успішного розвитку кожної країни. Проблема якості освіти в Україні на сьогодні є досить важливою, її розв’язання - необхідна умова конкурентоспроможності країни, високого рейтингу на світовій арені. Поняття якості освіти є багатозначним і пов’язане з різноманітними аспектами освітнього процесу. Якість освіти містить суспільні та психолого-педагогічні, економічні й інші характеристики. У широкому розумінні якість освіти трактують як відповідність закладених ресурсів, самого процесу навчання й отриманих результатів та наслідків щодо цілей освіти, стандартів і вимог суспільства. Названа проблема ініціює здійснення такого виду діяльності, як моніторинг якості навчальних досягнень учнів. Постійний моніторинг якості навчального процесу, результатів навчання стає особливо актуальним в умовах реформування освіти в Україні, оновлення її змісту та введення освітніх стандартів.
  • З метою забезпечення об’єктивного інформаційного відображення стану регіональної системи освіти, відстеження динаміки якості навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів, ефективності управління якістю освіти наказом Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації №1216 від 04.10.2010р. «Про проведення регіональних моніторингових досліджень» затверджено перспективний план проведення регіональних моніторингових досліджень якості навчальних досягнень учнів, розроблено та затверджено Положення про регіональні моніторингові дослідження.
  • Моніторинг – це спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика стану освіти на базі систематизації існуючих джерел інформації, а також спеціально організованих досліджень і вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами, відстеження ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником. Моніторинг в освіті – це система збирання, обробки, зберігання й розповсюдження інформації про освітню систему або окремі її компоненти, яка орієнтована на інформаційне забезпечення управління, що дозволяє робити висновки про стан об'єкта у будь-який момент часу і дає прогноз її розвитку.
  • Призначення моніторингу – забезпечити всіх учасників освітнього процесу зворотним зв'язком, що дозволяє вносити послідовні зміни в хід реалізації освітньої програми з метою підвищення якості її результатів. Правовою основою здійснення регіональних моніторингових досліджень є:
  • - Закон України «Про освіту» від 23.05.1991 р. № 1060-12; · - «Національна доктрина розвитку освіти», затверджено Указом Президента України від 17.04.2002 р № 347/2002; ·
  • - Указ Президента України від 04.07.2005 р. № 1013 (1013/2005) «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»; ·
  • - Указ Президента України від 20.03.2008 р № 244 (244/2008) «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні»; ·
  • - Указ Президента України від 30.09.2010р. № 926/2010 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні».
  • З 2008 р. Центром моніторингу якості освіти та превентивної освіти дітей та молоді Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти систематично, відповідно до перспективного плану проводяться регіональні моніторингові дослідження з метою забезпечення об'єктивного інформаційного відображення стану регіональної системи освіти, відстеження динаміки якості навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів, ефективності управління якістю освіти.

Заходи

У цьому розділі немає заходів.

Всi заходи

Новини

Опитування

Чи зручно Вам користуватися сайтом?

Календар

Попередня Серпень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031